riddertjesinschotland2015.reismee.nl

De laatste voorbereidingen zijn getroffen

We waren al een tijdje aan het aftellen, maar vandaag is echt nog maar vijf nachtjes slapen alvorens we weer zullen inschepen op de boot richting Engeland. De motoren zijn er in elk geval helemaal klaar voor: nieuwe kettingset, nieuwe olie, remblokken en dat soort meuk, zijn allemaal nagelopen. De FJR1300 van pa is zelfs helemaal gepoetst. Laten we hopen dat deze ook weer net zo schoon terugkomt, want dat betekent dat we geen regen hebben gehad.

De weerberichten voor aanstaande zondag zijn in elk geval op dit moment bewolkt, met een graadje of 12. Laten we het hopen dat het nog omslaat. Tot vorige week lag er nog sneeuw in de Highlands, dus er is in elk geval verbetering. Vorig jaar hadden we zóveel mazzel met het weer, dat kan toch dit jaar niet weer zo zijn... de Tiger is dus niet gepoetst.

Lenie

Stephan,gepoetst rijd hij een stuk lekkerder hoor !!!
En natuurlijk ga ik jullie weer volgen op deze mooie reis,
verwacht ook mooie foto's natuurlijk.....

Jan van Ypen

He, motor muizen,
Goede reis, goed weer en een fijne tijd daar en gezond weer terug.

Remy

Dik stressen ofniet, al dat plannen :+

Andre

Weerbericht Groot-Brittannië
Het wisselvallige weer op de Britse Eilanden houdt de komende tijd aan. Het is een komen en gaan van neerslagstoringen en buien, maar tussendoor zijn er ook brede opklaringen. Sommige dagen verlopen overigens geheel droog met flink wat zon. In Engeland gebeurt dit beduidend vaker dan in Schotland. Verder valt op dat het behoorlijk fris is voor half mei.